Après la pluie
Pe o pășune înverzită, un câine trăiește fericit alături de stăpânul său, un cioban bătrân neobișnuit. Acesta nu doar tunde lâna oilor, ci o transformă în nori pentru a aduce ploaia, păstrând astfel ciclul vieții. Dar dacă ciobanul n-ar fi veșnic, ce s-ar alege de vale?
Pe o pășune înverzită, un cățel trăiește fericit alături de stăpânul său, un cioban bătrân cu totul special. Acesta nu doar tunde lâna oilor, ci o transformă în nori pentru a aduce ploaia, perpetuând astfel ciclul vieții. Dar dacă ciobanul nu e veșnic, ce se va alege de vale? Tânărul cățel va trebui să fie creativ și perseverent pentru a evita ce e mai rău.