Scrubby
Scrubby ar vrea să locuiască pentru totdeauna în blana deasă a mamei sale, dar ea începe să-și piardă părul. Când îi aduce înapoi o șuviță rătăcită, nu mai vede decât o grămăjoară de păr și niște urme în zăpadă. Scrubby pornește în căutarea mamei sale și întâlnește o creatură golașă, care îngheață de frig. Oare blana lui e de ajuns pentru amândoi?