Războiul Stelelor: Aventurile Tinerilor Jedi
Kai, Lys și Nubs își continuă aventurile galactice, făcând echipă cu noii lor camarazi droizi și înfruntându-l pe Rek, un făuritor de droizi pus pe rele.