LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Duel of the Skywalkers
După ce l-a păcălit pe Darth Vader și l-a făcut să creadă că a fost distrus, Luke Skywalker călătorește spre Mustafar doar pentru a deschide din greșeală holocronul rămas.