The Dakota Entrapment Tapes
Într-un oraș liniștit din Dakota de Nord, unde criminalitatea e atât de scăzută încât locuitorii nici nu-și prea încuie ușa, studentul de 20 de ani Andrew Sadek dispare în mod misterios în mai 2014 și este găsit mort după aproape două luni. Ceea ce nu știu rudele și prietenii lui Andrew este că în lunile premergătoare morții lui, acesta a fost obligat să devină informatorul unui agresiv grup operativ al poliției.