Hidden Heart
Trei femei britanice, din comunități musulmane tradiționale, găsesc dragostea în afara credinței lor, confruntându-se cu un conflict profund personal. Poveștile lor explorează în detaliu efortul de a reconcilia dragostea modernă cu tradițiile, în timp ce se confruntă cu frica de a fi marginalizate și cu tensiunile dintre integrarea culturală și moștenirea lor, într-o societate contemporană.