Surorile Sozadah
Neprelucrat, real și înțesat cu revelații șocante, acest nou serial urmărește viețile a zece surori musulmane americane a căror credință și ale căror legături sunt puse la testul suprem în timp ce încearcă să navigheze prin așteptări culturale, cariere și iubire în Los Angeles. Regula numărul unu a surorilor Sozahdah este „familia mai presus de orice”. Dar ce se întâmplă când secretele lor sacre sunt dezvăluite, iar emisiunea TV care credeau că le va apropia amenință să le dezbine?