Sezonul Nunților
Ștefan, un romantic incurabil, o cunoaște pe carismatica Katie și, chiar dacă ea e logodită cu fiul unui magnat, o aventură amoroasă începe la o nuntă din vară. În scurtă vreme, ei devin fugari, Katie fiind suspectată de o crimă șocantă. Oare pot ei păcăli poliția, interlopii și propriile sentimente în timp ce vor să-și demonstreze nevinovăția?
Ștefan strică petrecerea de logodnă a lui Katie. În prezent, ei caută răspunsuri în munții Scoției.
Ștefan este iar arestat. Amintirile sale de la nunta lui Anil cu Leila pot da câteva indicii.
Katie și Ștefan se infiltrează la o nuntă din Texas, sperând să dea în vileag adevăratul criminal.