Escape to Papua New Guinea
Călătorie pe râul Sepik, unde triburi izolate își păstrează cu înverșunare vechiul cult al crocodilului. Dincolo de malul râului, recife de corali vibrante abundă în viață marină. Aceasta este o explorare a culturii primitive și a naturii neatinse, de la ritualuri sacre pe uscat la diverse ecosisteme în adânc.