Coral Reef 3D: Magic of the Indo Pacific
Printre miile de insule ale Indoneziei se află un paradis natural izolat, care găzduiește o viață marină incredibil de diversă - de fapt, este mediul cu cea mai mare bogăție de specii de pe planeta noastră.