Rusa, La
Tito este un bărbat în jur de cincizeci de ani. În mijlocul unei crize personale, el decide să se întoarcă în satul său, din care a plecat acum mai bine de 15 ani, cu intenția de a-și pune în ordine puținul ce i-a rămas, casa sa. Când ajunge, el găsește un sat sumbru, supus abuzurilor lui Los Crespo. Cu ei locuiește La Rusa (fata rusoaică), care îii va schimba planurile.