Lo Perdido
Mama mea a murit. Ea se numea Maria. Copiii ei, Raúl și Santiago, descoperă printre obiectele lăsate de ea, sute de fotografii. Cei doi frați vor trebui să reflecteze la amintirile lor și la ceea ce au păstrat și pierdut.