Un an de pomina
În domeniul ornitologiei, un an mare înseamnă să vezi sau să auzi cât mai multe specii diferite de păsări într-un an calendaristic. Trei bărbați urmăresc titlul de Pasăre a Anului: Kenny care a văzut 732 de păsări, Stu, proaspăt pensionat și Brad naratorul. Soția lui Bostick își dorește un copil, firma lui Stu are nevoie de el pentru negocieri delicate, iar Brad, divorțat și șomer la 36 de ani, are o mamă care îl încurajează și un tată dezaprobator. Traversează continentul, urmăresc tiparele migrației și se îndreaptă spre furtuni. Cine va câștiga, cu ce preț și pt ce recompensă?