Gifts of the Heart
Întâlnirea întâmplătoare dintre Lucy și Tom într-un orășel de pe litoralul englezesc duce la dragoste și, într-un final, la căsătorie. În ciuda faptului că suferă o tragedie șocantă, Lucy ajunge să-și dea seama că viața este plină de mister și că adversitățile contribuie la dezvoltarea emoțională.