Începuturile unui vis
„Începuturile unui vis” este inspirat de triumful unei familii deosebite, din care provin primii trei frați deveniți campioni NBA din istoria ligii, Giannis și Thanasis Antetokounmpo, campioni cu Milwaukee Bucks, Kostas Antetokounmpo, campion cu Los Angeles Lakers, și fratele lor mai mic, Alex.
„Începuturile unui vis” este inspirat de triumful unei familii deosebite, din care provin primii trei frați deveniți campioni NBA din istoria ligii, Giannis și Thanasis Antetokounmpo, campioni cu Milwaukee Bucks, Kostas Antetokounmpo, campion cu Los Angeles Lakers, și fratele lor mai mic, Alex. Este o poveste în premieră absolută, care îmbină descendența nigeriană, naționalitatea grecească și talentul sportiv ieșit din comun. „Ascensiunea” dezvăluie cum viziunea, tenacitatea și credința unei familii i-au înălțat din obscuritate și i-au ajutat să lanseze carierele a trei campioni NBA: Giannis, dublu MVP NBA, și frații lui, Thanasis și Kostas. În timpul sezonului 2021, Giannis și Thanasis au ajutat echipa Bucks să obțină primul inel de campioni după 50 de ani, iar Kostas a jucat în echipa campioană din anul precedent, Los Angeles Lakers. După ce au emigrat din Nigeria în Grecia, Vera și Charles Antetokounmpo au făcut mari eforturi pentru a supraviețui și a-și întreține cei cinci copii, apăsați zi de zi de teama deportării. Fiul cel mai mare a rămas la rude în Nigeria, iar cei doi au încercat cu disperare să obțină cetățenia grecească, dar au fost împiedicați de un sistem care le-a zădărnicit toate eforturile. Când nu vindeau suvenire turiștilor pe străzile din Atena împreună cu restul familiei, frații jucau baschet la un club de juniori din zonă. Deși au început să-l practice târziu, și-au descoperit talentul pe teren și au muncit din greu pentru a deveni sportivi de talie mondială. Cu ajutorul unui impresar, Giannis a intrat în Selecția NBA din 2013, o perspectivă puțin probabilă, dar care avea să-i schimbe viața atât lui, cât și întregii familii.