Uraganul Katrina: O cursă împotriva timpului
Un documentar cutremurător despre istoria recentă, această mărturie istorică emoționantă dezvăluie, prin imagini de arhivă și relatări directe, cum un dezastru natural s-a transformat într-o tragedie națională.