Exploratorii Oceanelor
Împreună cu James Cameron, urmăriți o echipă aleasă pe sprânceană de specialiști care împing frontierele explorării oceanelor, cu cel mai avansat vas de cercetare din lume.
În acest serial, James Cameron invită privitorii la bordul lui OceanXplorer, cel mai avansat vas de cercetare construit vreodată, pentru a explora cele mai îndepărtate frontiere ale oceanelor planetare. Înarmați cu tehnologie avansată, o echipă de exploratori cutezători, aleși pe sprânceană, pornește într-o odisee globală, pentru a descoperi cele mai adânci mistere ale oceanelor, studiind viața animalelor și a ecosistemelor lor.