Irezistibil
Adèle, celebră realizatoare de podcast, se îndrăgostește de matematicianul Arthur. Însă prezența lui îi declanșează atacuri de panică. Diagnosticul? Tulburare post-traumatică de inimă frântă. Cauza este relația ei anterioară. Adèle trebuie să stea departe de Arthur, însă atracția dintre ei este puternică.
Adèle și Arthur se îndrăgostesc la prima vedere, însă Adèle începe să se simtă rău în prezența lui.
Adèle și Arthur se gândesc neîncetat unul la celălalt, însă ezită să înceapă o relație.
Adèle și Arthur încep să lucreze împreună. Adèle stabilește reguli pentru a evita atacuri de panică.
În urma declarației eșuate a lui Arthur, Adèle și Arthur petrec timp cu familiile lor.
Convins că Adèle și Trésor s-au împăcat, Arthur se gândește să renunțe la podcast.
Adèle și Arthur se reîntâlnesc în urma succesului neașteptat al primului episod al podcastului.