N-am murit încă
„N-am murit încă” spune povestea lui Nell Serrano (Gina Rodriguez), falită și proaspăt rămasă singură, un dezastru umblător, în încercarea de a-și reface viața și cariera pe care a abandonat-o în urmă cu zece ani. Când începe singura slujbă pe care a găsit-o, cea de a scrie necrologuri, Nell începe să primească sfaturi de viață de la o sursă neașteptată.
„N-am murit încă” spune povestea lui Nell Serrano (Gina Rodriguez), falită și proaspăt rămasă singură, un dezastru umblător, în încercarea de a-și reface viața și cariera pe care a abandonat-o în urmă cu zece ani. Când începe singura slujbă pe care a găsit-o, cea de a scrie necrologuri, Nell începe să primească sfaturi de viață de la o sursă neașteptată. Adaptare a cărții „Confesiunile unei ratate trecute de 40 de ani”, de Alexandra Potter.