G-Force: Salvatorii planetei
O trupă de elită de porcușori de Guineea, se pregătește să salveze planeta, dar FBI-ul le dizolvă unitatea. Însă cei patru agenți cu blăniță ignoră ordinele și merg mai departe pentru a salva lumea.
Pregătiți-vă de acțiune intensă și amuzament extrem în comedia Disney de familie „G-Force: Salvatorii planetei”. Chiar când echipa G-Force, o trupă de elită de porcușori de Guineea, se pregătea să salveze planeta, FBI-ul le dizolvă unitatea. Dar acești eroi - Darwin, șeful echipei, Blaster, încăpățânatul specialist în armament, Juarez, frumoasa expertă în arte marțiale și amicul lor Hurley - nu vor fi opriți! Înarmați cu tehnologie de spionaj de ultimă generație și cu FBI-ul pe urme, micii blănoși gonesc contra-cronometru să salveze lumea. O comedie alertă pentru întreaga familie!