E o pasăre, e un avion, e o broască... nu, e SUPERCÂINE! După un accident din laboratorul unui savant nebun, căţelul Shoeshine se trezeşte înzestrat cu puteri supranaturale şi cu darul vorbirii.
După un accident în misteriosul laborator al savantului nebun dr Simon Barsinister, un Beagle obişnuit se trezeşte înzestrat cu puteri supranaturale... şi cu darul vorbirii! Înarmat cu un frumos costum de supererou, Supercâinele jură să apere cetăţenii năpăstuiţi din Capital City, mai ales pe o frumoasă cockeriţă pe nume Polly Purebred. Când un complot conceput de Barsinister şi uriaşul său locotenent Cad ameninţă să distrugă Capital City, numai Supercâinele poate salva situaţia.