Singur pe Mare
Bazat pe fapte reale. În noiembrie 2000, Yves Parlier e pe cale să participe la Vendée Globe. De unul singur, fără escale sau asistență, această cursă de navigație în jurul lumii e considerată cea mai dură din lume. Condus de spiritul său competitiv, Yves e hotărât să câștige. Dar favoritul cursei își rupe catargul în Pacific. În ciuda riscurilor, decide să-și repare barca și să continue cursa.