Laika & Nemo
În satul său de pe coastă, Nemo e un inadaptat deoarece arată diferit. Nimeni altcineva nu poartă costum de scafandru și o cască atât de mare. Dar apoi o întâlnește pe Laika, o astronaută.
Cu costumul său de scafandru și casca uriașă, Nemo e diferit de toți ceilalți. Într-o zi însă, o cunoaște pe Laika, o astronaută, iar viața lui ia o turnură neașteptată. O poveste despre excludere, hărțuire și singurătate, dar și despre curajul de a le depăși și de a te maturiza. Nemo trebuie să învețe să se accepte așa cum este. Indiferent ce spun ceilalți, poți deveni scafandru sau astronaut, chiar și după o perioadă grea la școală!