Victor Frankenstein
În încercarea lor de a ajuta umanitatea, dr. Frankenstein (James McAvoy) și asistentul său Igor (Daniel Radcliffe) creează un monstru care terorizează pe oricine îi iese în cale!
James McAvoy este Victor Von Frankenstein, iar Daniel Radcliffe joacă rolul lui Igor într-o întorsătură unică, nemaivăzută până acum, a romanului clasic al lui Mary Shelley din secolul al XIX-lea. Povestite din perspectiva lui Igor, vedem originile întunecate ale tânărului asistent tulburat, prietenia sa eliberatoare cu tânărul student la medicină Victor Von Frankenstein și devenim martori oculari la modul în care Frankenstein a devenit omul - și legenda - pe care o cunoaștem astăzi.