The Walking Dead: Invazia zombi
Rănit la datorie, șeriful unui mic oraș din Georgia, Rick Grimes, se trezește din comă și realizează că lumea a fost infestată de un fel de zombi „umblători”.
Această serie urmărește un grup de supraviețuitori în timpul apocalipsei zombie. Uneori, conflictele personale reprezintă un pericol, iar unii devin dispuși să facă orice pentru a supraviețui.