Tânăra și marea
Filmul prezintă uluitoarea poveste a lui Trudy Ederle, prima femeie care a reușit să traverseze înot Canalul Mânecii. Datorită sprijinului surorii sale mai mari și al antrenorilor săi, a depășit dificultățile și animozitatea societății dominate de bărbați, a avansat în rândurile echipei olimpice de înot și a traversat cu succes cei 34 km dintre Franța și Anglia.
Filmul e inspirat din uluitoarea poveste a lui Trudy Ederle, prima femeie care a reușit să traverseze înot Canalul Mânecii. Daisy Ridley joacă rolul desăvârșitei înotătoare, care s-a născut în 1905 la New York, într-o familie de imigranți. Datorită sprijinului surorii sale mai mari și al antrenorilor săi, a depășit dificultățile și animozitatea societății dominate de bărbați, a avansat în rândurile echipei olimpice de înot și a avut incredibila performanță de a traversa cu succes cei 34 km dintre Franța și Anglia.