Ceasul repornește în timp ce „24: Legacy” relatează o cursă plină de adrenalină pentru a opri un atac terorist devastator pe teritoriul Statelor Unite, în același format în timp real care a propulsat acest serial.
Ceasul ticăie din nou cu „24: Legacy”, următoarea evoluție a serialului „24” premiat cu Emmy. „24: Legacy” relatează o cursă contracronometru plină de adrenalină pentru a opri un atac terorist devastator pe teritoriul Statelor Unite, în același format în timp real care a propulsat acest serial. În urmă cu șase luni, în Yemen, o echipă de elită a armatei americane Rangers, condusă de sergentul Eric Carter, l-a ucis pe liderul terorist Sheik Ibrahim Bin-Khalid. Ulterior, adepții lui Bin-Khalid au declarat o fatwa împotriva lui Carter, a echipei sale și a familiilor acestora, obligându-i să intre în programul federal de protecție a martorilor. Dar un atentat recent la viața lui Carter îi dă de înțeles că echipa sa a fost deconspirată. Pentru a dejuca alte atacuri, Carter o recrutează pe Rebecca Ingram, cea care a condus raidul care l-a ucis pe Bin-Khalid. Este un ofițer de informații strălucit și ambițios care a renunțat la postul de director național al Unității Antitero pentru a-l susține pe soțul ei, senatorul John Donovan, în campania sa pentru președinția Statelor Unite. Decenii de nopți nedormite și aniversări ratate au adus-o în vârf. Cu Casa Albă la un pas de ei, va putea ea îmbrățișa cu adevărat un nou rol de Primă Doamnă? Sau pasiunea ei pentru acțiune o va atrage înapoi? Împreună, în această călătorie plină de senzații tari, Carter și Ingram descoperă o rețea teroristă complexă care îi va obliga să se întrebe: „În cine putem avea încredere?”. În timp ce se luptă cu adepții lui Bin-Khalid, ei sunt nevoiți să se confrunte cu propriile identități, familii și trecuturi.