Apă pentru elefanți
Bazat pe cel mai bine vândut roman, această dramă inspiratoare, cu Reese Witherspoon și Robert Pattinson în rolurile principale, spune povestea unui student veterinar care se îndrăgostește de o artistă vedetă de circ.