Departe de lumea dezlănțuită
În această dramă romantică, plină de pasiune, Carey Mulligan joacă rolul unei îndărătnice tinere moștenitoare care este curtată de trei pretendenți: un fermier voinic, un soldat chipeș și un burlac vârstnic și înstărit.
Carey Mulligan joacă rolul unei îndărătnice tinere moștenitoare în această dramă romantică plină de pasiune, bazată pe romanul clasic al lui Thomas Hardy. Mulligan joacă rolul lui Bathsheba Everdene, o moștenitoare emancipată, care atrage trei pretendenți diferiți: un crescător de oi voinic (Matthias Schoenaerts), un sergent chipeș și nesăbuit (Tom Sturridge) și un burlac matur și înstărit (Michael Sheen).