Serial premiat despre o agenție de publicitate din New York-ul anilor '60.
Don își face un prieten, Joan întâlnește un client, Roger primește un apel derutant.
Peggy primește flori la birou, în timp ce Pete navighează prin politica noilor afaceri.
Don face o călătorie spontană, iar partenerii iau în considerare un activ discutabil.
Don se confruntă cu trecutul, Stan îl pune în dificultate pe șef, iar Harry câștigă un aliat.
Peggy pregătește o prezentare, iar Pete primește o invitație la un club exclusivist.
Don primește o veste șocantă, Roger un apel surpriză, iar Pete se ceartă cu Cutler.
Don vine cu o idee mare în timp ce Peggy are dificultăți în a alege actorii pentru o reclamă.