O mie de lovituri
Hezekiah și Alec, doi prieteni din Jamaica, ajung în lumea interlopă din East End, Londra. Aici o cunosc pe Mary Carr, regina bandei de femei 40 de Elefanți. Ei intră în conflict cu celebrul boxer Sugar Goodson, liderul infractorilor.
Serialul e inspirat din viața reală a unor oameni care au luptat pentru supraviețuire în East End, în anii 1880. Prietenii Hezekiah Moscow și Alec Munroe fug din Jamaica și ajung în lumea interlopă a boxului fără mănuși din Londra. Hezekiah devine bogat și celebru datorită pugilismului, dar îi atrage atenția și celebrei Mary Carr, regina bandei 40 de Elefanți, care profită de talentul lui în folosul său. Între timp, periculosul și autodeclaratul împărat al boxului din East End, Sugar Goodson, vrea să-l distrugă pe Hezekiah, ale cărui ambiții de a lupta în West End amenință tot ce a clădit el. Urmează o bătălie între lumea veche și cea nouă.
Hezekiah e o umbră a celui care a fost cândva, iar Sugar Goodson își caută moartea în băutură.
Bătălia se desfășoară cu consecințe devastatoare și Mary își dezvăluie complicea nou-venită.
Reîncep serile cu box. Sugar are de făcut o alegere dificilă, Sophie înțelege că are nevoie de Mary.
Sugar îi cere socoteală lui Treacle. Elevul lui Hezekiah luptă, viața lui Mary e în pericol.
Presiunea lui Murtagh e tot mai mare și Hezekiah, Sugar și Mary ajung în momentul decisiv.