În această călătorie despre cultura whisky-ului scoțian, scriitorul despre băuturi spirtoase Dave Broom caută o înțelegere mai profundă a băuturii naționale. Filmul dezvăluie mituri și adevăruri surprinzătoare, celebrând aspectele neconvenționale și mai puțin cunoscute.