Story of... Tea
Servește ceaiul alături de Rosie într-o călătorie globală de descoperire a fenomenelor din spatele ceaiului și a băutului de ceai. Ceaiul este cultivat și produs în peste 40 de țări din întreaga lume, dar înapoi în secolul al XVII-lea, ceaiul trebuia importat cu costuri și eforturi mari din China.