DocumentareSport
Pe 20 mai, Desportivo das Aves a ajuns la prima finală a Cupei Portugaliei. Documentarul este o cronică a călătoriei echipei și a suporterilor lor de la Aves la Jamor, pentru confruntarea cu Sporting. O relatare vie despre angajamentul fanilor atât în ​​afara, cât și în interiorul stadionului, povestită de Antena 1.