Șmecherul
Dodger, un chirurg genial din orașul colonial Port Victory, încearcă să lase în urmă trecutul de hoț. Mentorul său, Fagin, îl atrage către jafuri, dar legătura sa cu lady Belle, fiica guvernatorului, complică totul. Va reuși Dodger să scape de trecutul care îl urmărește?