Ochii Wakandei
Noul serial animat de acțiune și aventură, „Ochii Wakandei”, prezintă aventurile războinicilor Wakandezi. În timp ce fac înconjurul lumii, eroii trebuie să îndeplinească misiuni periculoase, pentru a recupera artifactele cu Vibraniu de la inamicii Wakandei. Se numesc Hatut Zeraze, iar aceasta este povestea lor.