Art Contest - La Seconde Guerre Mondiale
Cu doar 45 de minute la dispoziție, patru artiști se confruntă cu provocarea de a crea o operă de artă inspirată de Al Doilea Război Mondial. În acest concurs public, ei trebuie să traducă un moment din istorie într-o declarație vizuală puternică, într-o cursă contra cronometru.