Cu un singur subiect și 45 de minute la dispoziție, patru artiști se înfruntă într-o confruntare publică a creativității. În inima orașului Le Havre, ei trebuie să creeze o operă de artă unică pe loc, transformând o temă simplă într-o capodoperă.
Cu un singur subiect și 45 de minute la dispoziție, patru artiști se înfruntă într-o confruntare publică a creativității. În inima orașului Le Havre, ei trebuie să creeze o operă de artă unică pe loc, transformând o temă simplă într-o capodoperă. Vor face față provocării sau vor ceda sub presiune?