H Recherche F
O poveste de dragoste într-o lume în care tablourile prind viață. Artistul suferă de o criză creativă și are nevoie de o muză. El se simte singur și vrea să-și găsească sufletul-pereche. Vede o reclamă în ziar despre o „agenție matrimonială” și hotărăște că e ultima lui șansă de a găsi iubirea.