Ik ben Alice
Alice, robotul de asistență dezvoltat de SELEMCA, iese din laborator pentru a vizita vârstnicele doamne Remkes, Schellekens-Blanke și van Wittmarschen. Prin colaborarea cu asistentele comunitare și familia, SELEMCA își propune să înțeleagă cum Alice poate alina singurătatea femeilor în vârstă. Experimentul aduce rezultate surprinzătoare pentru toți cei implicați.