India From Above
„India From Above” este un documentar în două părți despre o națiune diversă și oamenii săi. Asistați, de sus, la cea mai mare adunare religioasă din lume, posibilă datorită inteligenței artificiale, vedeți cum arată o megacentrală solară, unul dintre cele mai înalte ultramaratoane din lume, o civilizație plutitoare, un lac creat de meteoriți și un muson vechi de 40 de milioane de ani care susține o națiune.