Formarea Europei
Europa este un loc incredibil de variat. Se întinde de la nordul arctic înghețat până la țărmurile Africii. Istoria epică a Europei include coliziuni de continente, erupții vulcanice, ere glaciare – și chiar impactul unor asteroizi masivi. Acest serial explorează trecutul și prezentul său geologic.