Containment
Locatarii dintr-un complex de apartamente se trezesc într-o dimineață și descoperă că au fost sigilați înăuntru de străini în costume de protecție. Incapabili să îi deosebească pe cei infectați de cei sănătoși, cei aflați în carantină încep să pună la îndoială autoritățile și să se întoarcă unii împotriva altora într-o luptă pentru supraviețuire plină de adrenalină.