Probleme cu tramvaiul
Oswald, conductorul de vagonet, e oprit pe șine de o vacă ce refuză să se miște. Apoi are de înfruntat un deal abrupt, care îi dă de furcă vagonetului. După ce într-un final urcă dealul, vagonetul o ia la goană, scăpând de sub control. E, oare, posibil, ca laba sa de iepure norocos să-l salveze pe Oswald?