Minciuni separate
O relație deteriorată este întinsă până la limitele disperării în această dramă. Anne (Emily Watson) și James (Tom Wilkinson) par să fie un cuplu britanic fericit și prosper care își împarte timpul între un apartament din Londra și o casă la țară. Totuși, căsătoria lor nu este atât de fericită cum pare; de ani de zile, James a ignorat nefericirea profundă a lui Anne. Viețile lor ajung la o răscruce când Anne îl întâlnește pe chipeșul și șarmantul Bill Bule (Rupert Everett); Anne se îndrăgostește de Bill, ceea ce întărește nefericirea în viața ei cu James, dar când cei doi sunt implicați într-un accident care omoară un alt om, Bill dispare și James decide că trebuie să o apere pe femeia cu care s-a însurat.