Verișoara mea Rachel
În ciuda dovezilor care o indicau ca fiind o criminală, un tânăr (Sam Claflin) se îndrăgostește de frumoasa lui verișoară (Rachel Weisz) în această sumbră și complicată poveste de dragoste bazată pe romanul lui Daphne du Maurier.