Documentare, Sport
În „Backstory: Serena vs. The Umpire”, Don Van Natta Jr. face legătura între cele nouă luni de reportaj pentru a examina saga conflictului intens dintre Serena Williams și arbitrul de scaun Carlos Ramos în timpul înfrângerii suferite în fața lui Naomi Osaka în finala feminină de la US Open 2018.