Muhammad and Larry
În octombrie 1980, Muhammad Ali a revenit în box încercând să devină campion mondial la categoria grea pentru a patra oară, ceva fără precedent, împotriva fostului său partener de sparring, Larry Holmes.
În octombrie 1980, Muhammad Ali a revenit în box, după retragere, încercând să devină campion mondial la categoria grea pentru a patra oară, ceva fără precedent, împotriva fostului său partener de sparring, Larry Holmes. Pentru prima dată, iată filmarea convingătoare, nemaivăzută până acum, de la antrenament până la lupta pentru titlu, filmată de regizorii Albert Maysles și Bradley Kaplan.