Războiul Stelelor: Viziuni prezintă - Al nouălea Jedi
Kara și echipa ei excentrică caută Jedi care să lupte împotriva unui lider militar tot mai puternic.
Urmărit de armata lui Nawaam, Juro cere ajutorul unui prieten și Kara află că tatăl ei e în viață.
Dorind aliați, Kara și Jedii racolează mineri de asteroizi pentru a lupta contra unui inamic comun.
Salvând civili în atacul lui Nawaam, Kara află adevărul despre trecutul întunecat al tatălui ei.
După o pierdere, Kara se îndoiește de viitorul ei ca Jedi, iar Nawaam e tot mai stăpân pe galaxie.
Luată prizonieră de forțele lui Nawaam, Kara face echipă cu un aliat improbabil pentru a scăpa.
Credința lui Kara în căile Jedi este pusă la încercare în lupta ei cu Nawaam pentru soarta galaxiei.