Leii-de-mare din Insulele Galápagos
În inima Oceanului Pacific se află un arhipelag care găzduiește comunități unice de renegați. Avându-l pe Brendan Fraser ca narator, documentarul Disneynature „Leii-de-mare din insulele Galapagos” urmărește aventura subacvatică a lui Leo, un leu-de-mare aflat la început de drum. Leo părăsește colonia mamei sale și pornește în căutarea unei noi case.
În inima Oceanului Pacific se află un arhipelag care găzduiește comunități unice de renegați. Avându-l pe Brendan Fraser ca narator, documentarul Disneynature „Leii-de-mare din insulele Galapagos” urmărește aventura subacvatică a lui Leo, un leu-de-mare aflat la început de drum. Acesta părăsește colonia mamei sale, Luna, și pornește în căutarea unei noi case. Leii-de-mare masculi trebuie să lupte pentru supraviețuire: doar cei mai puternici vor deveni căpitani de plajă. Pe parcursul călătoriei, Leo înfruntă numeroase obstacole și întâlnește vietăți deosebite: de la iguane marine și șerpi alergători la ton cu înotătoare galbene și rechini de Galápagos. Un film regizat de Hugh Wilson și Keith Scholey și produs de Scholey, Wilson și Roy Conli.